Zestaw Combo Makita DLX2283RJ DHP485 DTD153 2x3Ah DC18RC
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
ZESTAW MAKITA DLX2283RJ 18V LXT 2x3Ah - Seria Profesjonalna
WYPOSAŻENIE Zestawu
- Wiertarko Wkrętarka z udarem DHP485
- Zakrętarka Udarowa DTD153
- 2 SZT Akumulatora 3ah 18V
- ładowarka DC18RC
- Skrzynia Mackpac 3
- Instrukcja obsługi
- Karty Gwarancyjne Makita Polska
Dane techniczne DHP485
- Napięcie zasilania: 18 V
- Typ akumulatorów: Li-ion
- Obsługiwane akumulatory: 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0 Ah
- Prędkość obr. na biegu jał. 1 bieg: 0 - 500 obr./min
- Prędkość obr. na biegu jał. 2 bieg: 0 - 1900 obr./min
- Udar: tak
- Maks. średnica wiercenia w stali: 13 mm
- Maks. średnica wiercenia w drewnie: 38 mm
- Maks. moment obr. miękki / twardy: 27 / 50 Nm
- Zakres mocowania: 1,5 - 13 mm
- Wymiary (długość całkowita): 182 mm
- Waga (EPTA): 1,5 - 1,8 kg
Cechy produktu
- 2-biegowa wiertarko-wkrętarka z udarem
- BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
- Technologia XPT - podwyższona odporność na pył i wilgoć
- Kompaktowe rozmiary - całkowita długość 182 mm
- Elementy przekładni wraz z obudową wykonane z metalu dla zwiększonej żywotności
- 2 diody LED oświetlające obszar roboczy z funkcją opóźnionego wygaszania
- Nie współpracuje z akumulatorami BL1811G, BL1813G, BL1815G (bez elektroniki) oraz akumulatorem BL1815 (18 V / 1,3 Ah)
Dane techniczne DTD153
- Napięcie zasilania: 18 V
- System zasilania: LXT 18V Li-Ion
- Prędkość obrotowa na biegu jałowym: 0 - 3.400 obr./min
- Częstotliwość udaru na biegu jałowym: 0 - 3.600 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm
- Typ mocowania: HEX 1/4"
- Parametry wkręcania:
Śruby standardowe: M5 - M16
Śruby maszynowe: M4 - M8
Śruby wysokiej wytrzymałości: M5 - M14
Gwint zwykły: 22-125 mm
- Długość: 126 mm
- Waga: 1.5 kg
Cechy produktu
- Wysoki moment obrotowy - 170 Nm
- Technologia XPT - podwyższona odporność na pył i wilgoć
- Dwie diody LED oświetlające obszar roboczy z funkcją opóźnionego wygaszania
- Silnik BLDC bezszczotkowy silnik prądu stałego
- Wydajniejsza produkcja energii w porównaniu ze szczotkowym silnikiem prądu stałego, a to ze względu na brak strat wskutek tarcia wywoływanego przez szczotki, co pozwala na uzyskanie niższego natężenia prądu i zmniejszenie ilości wytwarzanego ciepła oraz zwiększenie czasu pracy na jednym, pełnym naładowaniu akumulatora.
- Dłuższy czas pracy na jednym, pełnym naładowaniu akumulatora
- Dzięki niezwykle wydajnej produkcji energii przez silnik BLDC, czas pracy na jednym, pełnym naładowaniu akumulatora jest do 1,4 razy dłuższy niż w przypadku dotychczasowych silników.